7 תשובות
גם אני חושבת
טורי היא באמת ואוי
זה נכון היא ממש יפה אפילו אבא שלי חושב שהיא יפה והוא בן 46
כן היא ממש יפה גם הדמות האהובה עליי משם
וואו היא ממש יפה
אני היחידה שמעדיפה אותה על פני טורי?
אני היחידה שמעדיפה אותה על פני טורי?
^חחח לא היא עושה את הסדרה
היא מהממת