התחברות
הרשמה
שברתי הרגע בקבוק של סנו די.
הזכוכית הזאת ממש אבל ממש עבה. ושילמתי על זה 20 שקל. אני מרגישה ממש מטומטמת... אתם יכולים לנחם אותי?
22 ביולי 2018, 18:03
דוחה יתושים
בקבוקים
שברים
יתושים
אכזבה עצמית
3 תשובות
כולה 20 שקל
נ
נווה :)
תגידי תודה שזה לא בושם של 500 שח
L
Looking for something
הכל בסדר זה 20 שקל לא 600 טעויות קורות אנחנו בני אדם .
ה
הרגיש
באותו הנושא:
אם שברתי את היד בכיתה א' מורידים על זה בפרופיל צבאי?
צמתי היום אבל הייתי בטלפון, היה לי ממש קשה להתנתק לגמרי עוד רגע שברתי את הצום אבל בסוף צמתי. נחשב אם הייתי בטלפון?
שברתי צום בטעות.. זה ממש נורא?
אני היחידה שאף פעם לא שברתי רגל או יד וסקרנית לדעת איך ההרגשה?
עבדתי כרגע במלצרות בתור מתלמד ושברתי להם כוסות, האם הם יכולים לנקות לי את זה מהמשכורת?
עונש על שבירת הצום - שברתי את הצום זה אומר שאני אקבל עונש?
שבירת מזל רע - שברתי מראה, משהו יודע אולי איך מפרים 7 שנים של מזל רע?
איך לדעת, ללא הפנייה לרופא, אם שברתי את היד?
מה לעשות אם שברתי למישהו את הלב?
עם בטעות שברתי מראה מה יקרה לי מה זה עושה?
שברתי את הרגל ואני לא רוצה להגיד לרופא איך (אל תשאלו למה). הוא יכול לדעת איך שברתי את הרגל בצילום?