4 תשובות
לא התגעגעתי כי אני עולה ל יא חחח
החופש בסדר, אבל די משעמם.
אני צריכה עבודה ולא מצליחה למצואא גםם
החופש בסדר, אבל די משעמם.
אני צריכה עבודה ולא מצליחה למצואא גםם
שואל השאלה:
גם אני עולה ליא ולא מצליחה למצוא עבודה
גם אני עולה ליא ולא מצליחה למצוא עבודה
אנונימית
אני שומרת על אח שלי עד הצהריים כי נגמר לו הגן(נדפקתי רצח) אז ממש משעמם לי ואני מנסה לצאת כמה שיותר בערבים עם חברות או לאכול ... התגעגעתי לבית ספר כי יש אנשים שאני לא שומרת איתם על קשר וזה קצת באסה
אני מעבירה עם חברות וחופשות. מחכה כבר לתחילת שנה הבאהה
באותו הנושא: