8 תשובות
נראלי שיהיה פחות אנשים מהרגיל
נראה לי שיהיו פחות בגלל שהרבה פעמים באים לקניון גם לאכול ורוב המקומות אוכל יהיו סגורים
לא לא יהיו חח
יש אנשים שלא צמים ובגלל זה פותחים את המסעדות.. תלוי אם בעיר שלך יש מלא שצמים
אולי יהיה קצת פחות אנשים.
לדעתי ההיה כרגיד אולי טיפה פחות
לא בטוחה שהקניונים פתוחים
אני עכשיו באילת והייתי בקניון מול הים והיו דווקא די הרבה אנשים