5 תשובות
אל תידאגי
את יכולה לדבר איתו
או פשוט להיפרד
את יכולה לדבר איתו
או פשוט להיפרד
פשוט תגידי לו שזה לא היה כמו פעם ודברים השתנו לצערך את אוהבת אותו אבל זה לא יכול להימשך ככה...
איך זה בא לידי ביטוי שאת מרגישה שהוא לא אוהב אותך, אולי הוא סתם עסוק
תשאלי אותו קודם ,בשיחת חולין בלי אגו,תשאלי אותו אם זה באמת מה שהוא מרגיש ואם כן,אז תסיימו את זה.למה להשלות אותך
תדברי איתו , תגידי לו שאת אוהבת אותו אבל דברים לא יכולים להמשיך ככה, שהוא צריך להיות יותר פתוח איתך לגבי מה שהוא מרגיש ואם הוא לא אוהב אותך אז הגיע הזמן להפרד . אני פה אם את צריכה לדבר :)