9 תשובות
כן, ואין לי מושג איך הם נראים. אבל בטוח יש.
נראה לי נראים אחרת ייחודים יותר כזה
מאמינה שיש..
תא יודעת איך הם נראים
שואל השאלה:
אתם חושבים שמתישבו יקרה מה שקרה בסרט הגל החמישי?
שהם ישתלטו עלינו?
שואל השאלה:
אתם חושבים שהם יותר חזקים מאיתנו?
מדמיינת אותם כמו באסי וגורי עם לולב מתלבלב חח.
סתם. מאמינה שקיים יצור אי שם, אין סיכוי שאנחנו היחידים.
מזכירה שחייזר זה חי זר, זאת אומרת שזה יכול להיות אפילו חיידק או תולעת לאיודעת מה. לא בהכרח כמו בסרטים הולך על שתיים משמיע קולות חח.
ולא יכולה להיות שום הוכחה אם עוד לא מצאו משהו חי מחוץ לכדור הארץ.
לפי כרגע טענה של מדענים שבידיעה שהיקום קיים מעל כמה מילארדי שנים והעובדה שעד עכשיו אין יצורים אינטיליגנטיים שבאו לבקר אותנו אומר כנראה שהסיכוים מאוד נמוכים או לפחות בוודאי הם בשלב התפתחות נמוך (זה התשובה המדעית אני אדם מאמין אני לא חושב שיש חייזרים)
שואל השאלה:
אתם חושבים שהם ירצו לתקוף אותנו או להתיידד
אני לא חושב שהם קיימים אז אני לא מעסיק את עצמי בשאלות האלה יותר מדי