התחברות
הרשמה
למה לבנות (בנות העשרה) יש כמו התקפים של התאהבות כאלה שהן מי אהבות בגדולים מהן באיזה עשר שנה
ולמה הן חושבות שהן מאוהבות כול כך ואז הן יורדות מזה למה יש להתקפים האלה ביכלל??? למי זה עוזר
21 ביולי 2018, 18:58
התאהבות
גיל
התבגרות
3 תשובות
יואו לי זה קרה
הורמונים.
פ
פלנקטוןהסנסיי
הורמוניםם
P
Poml
הורמונים.
?
?Lost
באותו הנושא:
אני עוד חודשיים בת 12, התחילו לי התקפים כאלה שכל קצת זמן פתאום כואב לי בבטן התחתונה, זה סימן למחזור? זה דחוף!
התקף נוסטלגיהה (רלוונטי יותר לבנות)
החוק של שנתיים ו4 לבנות בצבא זה בתוקף?
מתי עושים את הברכה של העשרה פתיתי לחם?
האם בשביל העשרת ידע רצוי לקחת ספרי לימוד ופשוט ללמוד לבד? בת 22 ( יוצאת בשאלה)
אם בן ובת הצטלמו, וכתבו להם באינסטגרם מושלמים שלי וכתבו להם תוקף, הם חברים?
יש לי התקפים כאלה בלב
רק בנות יבינו. התקפי קנאה בין חברות וכו'
התקף בלי משאף - מה לעשות אם יש לי התקף קטן ואין לי משאף?
אני מכיר בחורה בת 22 והיא נראית הרבה יותר צעירה מהרבה בנות בגילאי העשרה שאני מכיר, איך זה ייתכן? הן נראות הרבה יותר גדולות
השפעת התקף חרדה על הלב - האם התקף חרדה מזיקה לבריאות וללב?