התחברות
הרשמה
אם הייתן מאהבות במישהו דרך האינטרנט וייתן פוגשות אותו ומגלות שהוא נמוך ממכם זה היה משנה לכן? מאיזה מרחק זה היה משנה לכן
21 ביולי 2018, 18:31
גביה
גבר
אינטרנט
2 תשובות
כל עוד אני אוהבת אותו זה לא משנה לי
.
.Sweety
לי זה לא היה משנה בתור בן בשביל אהבה הייתי טס למקסיקו חח
P
Poml
באותו הנושא:
הייתן מתחתנות עם אהבת חייכם גם אם הוא לא רוצה ילדים? הייתם מתחתנים עם אהבת חייכם גם אם היא לא רוצה ילדים?
התאהבם אי פעם במישהו דרך האינטרנט?
אם הייתם יכולים לתת חיבוק למישהו שכבר מת שאתם אהבתם, מי זה היה?
אם הייתם צריכים לבחור בין אהבתם חייכם לבין אח/אחות שלכם, במי הייתם בוחרים?
בנות הייתן נפגשות עם מישהו שהכרתן מהאינטרנט?
אתם מאמינים באהבה דרך האינטרנט?
סטטוסים על אהבה נכזבת - יש למישהו סטטוס ממש טוב על אהבה נכזבת?
הגיוני שיש למישהו אינטרנט בטיסה?כאילו יש טיסות או מטוסים מסויימים שיש בהם אינטרנט?
למישהו יש פייבר בוקס של הוט? האינטרנט טןב?
בנים הייתם מתחברים למישהי כזאת בתור ידידה/בת זוג בנות הייתן מתחברות למישהי כזאת בתור חברה?
כמה הייתם נלחמים על האהבה שלכם ומתי הייתם מרימים ידיים?