התחברות הרשמה

יש כאן אנשים ששומעים את NF ?

21 ביולי 2018, 14:43
להקות    
6 תשובות
אכן
~ HERE FOR U ~
לפעמים
ת
תמיד מחייכת ❤
שואל השאלה:
אתם שמעתם את why?
M
Mr. idk
כן
E
ESSKEETiiiiiiiiiiT
לול, עכשיו שמעתי את why.
B
BlackAngel1993
שואל השאלה:
אחד מהשירים הכי טובים שלו נכון ?
M
Mr. idk
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שיש אנשים ששומעים מוזיקת רוק?
אנשים ששומעים גאז' הם לא גזענים?
אנשים ששומעים רוק, תתארו את האישיות שלכם
יש פה אנשים ששומעים רוק? (:
יש כאן אנשים ששומעים מוזיקה צרפתית?
יש פה אנשים ששומעים להקת The Rolling Stones?
זה מוזר שאני שומעת מוזיקה כזאת, והאם יש פה עוד אנשים ששומעים את הסגנון?
אנשים ששומעים KPOP, יש לכם המלצות לשירים?
יש פה אנשים ששומעים את השירים של רותם כהן ואוהבים אותו גם?
יש פה אנשים ששומעים אופרה?
מה אתם חושבים על אנשים ששומעים טוונטי וואן פיילוטס?