8 תשובות
לעשות מה שהם עשו למרות שזה לא מוסרי...
זה לא פייר שמשתמשים בדברים כאלה כדי לזכות ממש חוצפה .
לא הבנתי מה קשור סרטן ועוני
^ כותבים לה כמה המשפחה עניה כדי לזכות.
אל תעשי את מה שהם עשו, הם סתם שקרנים ועדיף לא לזכות בכלל מאשר לרמות ולשקר ועוד על נושא כזה
אחותי , זה ניקי
אנונימית
ממש לא לעשות את זה גם! זה פשוט דוחה אחותי חלתה בסרטן ואנשים לוקחים את זה וממציאים דברים זה מזעזע!
פשוט גועל נפש רוצה לזכות בהגרלה תעשי את זה ביושר ובמוסריות.
פשוט גועל נפש רוצה לזכות בהגרלה תעשי את זה ביושר ובמוסריות.
אנט סטילס, איזה נוסטלגיה.
סתם הגרלה חרא
סתם הגרלה חרא
באותו הנושא: