7 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל גם חשובה המשיכה ואני לא נמשכת למראה שלו.. לא יודעת מה לעשות אופ חח
אנונימית
אם יש לו אופי טוב תני לו צ'אנס בסופו של דבר יופי זה לא הכל
תראי את
עצמך איתו עוד כמה שנים ותחשבי שאם הוא לא כזה יפה הוא ישאר איתך לנצח ;) (הגזמתנ קצת לול)
שואל השאלה:
לא משנה, זה "היה בצחוק" ;-;
בנים מה יהיה איתכם
אנונימית
אם את אוהבת אותו,תהי איתו. אם לא לא.
כמובן שמשיכה זה בסופו של דבר חלק חשוב במערכת היחסים אז השאלה היא איך את מרגישה :)
אם את מחבבת אותו, תני לזה צ'אנס
זה לא קשור למראה. אם את רוצה להיות איתו פשוט תיהי איתו.