8 תשובות
אני אוהב את הלילה כי יש בובספוג בערך 8 שעות רצוף
ממתי תנינים עושים רעש
אמרת תנים יש הבדל
שואל השאלה:
תנים נוו
תנים נוו
אני אדם של לילה כי אני אוהב שקט
אבל עכשיו אני נדפק בסלון כי יש בחדר שלי איזה חרק
אבל עכשיו אני נדפק בסלון כי יש בחדר שלי איזה חרק
אני
חוץ מזה שאני נשארת ערה בלי שום סיבה כל לילה מחדש.
חוץ מזה שאני נשארת ערה בלי שום סיבה כל לילה מחדש.
תנים זה לא קול.שישנו
אויש התנים
באותו הנושא: