9 תשובות
כי זה ספאם מעצבן
חוטיני סגול עם לבבות ורודים
אנונימית
יש אותה עכשיו חח
שואל השאלה:
אנונימית זה נשמע ממש יפה חוץ מהחוטיני חחח
אנונימית זה נשמע ממש יפה חוץ מהחוטיני חחח
אנונימי
כי אנשים לא חרמנים כמוך עכשיו.
שואל השאלה:
אני ממש לא ואל תסיקי מסקנות סתם
את לא כזאת חכמה ויודעת הכל
אני ממש לא ואל תסיקי מסקנות סתם
את לא כזאת חכמה ויודעת הכל
אנונימי
:((((((
נעלבתי
נעלבתי
שואל השאלה:
גם אני נעלבתי כי דיברת בלי לדעת
גם אני נעלבתי כי דיברת בלי לדעת
אנונימי
ציני.. לא משנה.
באותו הנושא: