6 תשובות
הם יכולים לעבור בגיל ההתבגרות
או אחרי בקטע של 20+
צריך לטפל בהם ולא לפוצץ שלא ישארו סימנים
או אחרי בקטע של 20+
צריך לטפל בהם ולא לפוצץ שלא ישארו סימנים
בסוף הבגרות
תשאלי את אוברקלייד
מתי שהם רוצים רק שאצלי כנראה נוח להם
סביבות גיל 20
זה שונה, יש כאלה שכבר בגיל 14 אין להם בכלל וכאלה שבגיל 20 עדין עם חצקונים. זה תלוי הרבה בעור, ניקיון, אוכל.
באותו הנושא: