10 תשובות
סימה מתנשאת
ההפקה משלמת לאביבית מספיק כסף כדי שתסכסך, זה לא סתם. סימה צודקת.
כן,את חלק מהמיעוט שכן..
אביבית פאקינג זנותית
חיימשלי סימה
מילה שאביבית נכנסה לבית רק כדי להרוס לסימה את החיים
אני הייתי בעד סימה עד עכשיו. בכל הריבים שלה הייתי בעדה, גם בריב הראשון עם אביבית הייתי בעדה, אהבתי אותה.
אבל רציני? איך אפשר להיות בעדה עכשיו? הבן אדם השתגע. היא צורחת על אביבית כמו לא יודעת מה היא ומירב התלבשו על אביבית כאילו היא חייבת להם משהו וסימה צורחת וצורחת כבר כאב לי הראש מלשמוע אותה צורחת איך אף אחד לא אמר לה לסתום את הפה? יש דרך להגיד דברים וואי איך היא צרחה, אני אישית הזדעזעתי. במקום אביבית הייתי בוכה את החיים
אבל רציני? איך אפשר להיות בעדה עכשיו? הבן אדם השתגע. היא צורחת על אביבית כמו לא יודעת מה היא ומירב התלבשו על אביבית כאילו היא חייבת להם משהו וסימה צורחת וצורחת כבר כאב לי הראש מלשמוע אותה צורחת איך אף אחד לא אמר לה לסתום את הפה? יש דרך להגיד דברים וואי איך היא צרחה, אני אישית הזדעזעתי. במקום אביבית הייתי בוכה את החיים
אנונימית
יכול להיות שסימה צודקת אבל היא הגזימה
אביבית צודקת גם
אביבית צודקת גם
בעיקרון אני הייתי בצד של סימה אבל זה היה ממש דוחה מה שהיא אמרה לה כע היא מזויפת ופוסטמה אבל לא מגיע לה שישפילו אותה ככה לשאלה עכשיו לא אכפת לי משתיהן שיפתרו דברים ביניהן לא ענייני
אני גם בעד סימה
אנונימי