5 תשובות
ואו נשבעת שחשבתי עלזה שלא הייתי שותקת שם כמו שכל הדיירים שתקו כמו אין לי אפילו מילה לתאר את זה
כנל
וואי כלכך!!!
גם לי !
אני איתך!!!!