4 תשובות
כן זה לא מזיק ללכת לחפש לבד.
כן, העבודות בכוח אדם חרא, עם שכר הכי מינימום
ולא הייתי ממליצה
הכי טוב למצוא עבודה דרך חברים/אתר
כמו מאפייה, קולנוע, מסעדה ועוד
(אני עצמי פעם נגיד דרך אתר פשוט עניתי על טופס הרשמה לעבודה וישר הזמינו אותי לראיון, או נגיד אמא שלי מצאה מישהי שיש לה להציע לי עבודה מהעבודה שלה)
ולא הייתי ממליצה
הכי טוב למצוא עבודה דרך חברים/אתר
כמו מאפייה, קולנוע, מסעדה ועוד
(אני עצמי פעם נגיד דרך אתר פשוט עניתי על טופס הרשמה לעבודה וישר הזמינו אותי לראיון, או נגיד אמא שלי מצאה מישהי שיש לה להציע לי עבודה מהעבודה שלה)
שואל השאלה:
יש איזה סופר שעוד לא ניסיתי שם
אני חושבת לנסות שם .
יש איזה סופר שעוד לא ניסיתי שם
אני חושבת לנסות שם .
אנונימית
תנסי בחנויות גלדריות מסעדות הכל****
אני חיפשתי איזה שבוע לבד.
בהתחלה הלכתי עם ידידה ושרואים 2 אז זה קצת מרתיע אותם
לכי לבד שימי אוזניות תראי רצינית
תחייכי ותשאלי
שלום אתם מחפשים עובדים?
אני חיפשתי איזה שבוע לבד.
בהתחלה הלכתי עם ידידה ושרואים 2 אז זה קצת מרתיע אותם
לכי לבד שימי אוזניות תראי רצינית
תחייכי ותשאלי
שלום אתם מחפשים עובדים?
באותו הנושא: