11 תשובות
כרגע אני באמצע וואן פאנץ מן ו-וואן פיס
מתקפת הטיטאנים
האחד שבו הפרופסור משלב את הבת שלו עם כלב
נו איך קוראים לזה
אה כן
tetsuetetsue tetsuetetsue
נו איך קוראים לזה
אה כן
tetsuetetsue tetsuetetsue
איכס לא
הכל
fullmetal alchemist
attack on titan
kaichou wa maid-sama
attack on titan
kaichou wa maid-sama
סיימתי את ויולט אברגרדן ועכשיו התחלתי עם שטיינס גייט
ממליצה מאוד על שתיהם 3>
ממליצה מאוד על שתיהם 3>
ראיתי פרק אחד של the king's avatar, מתעניין אם זו סדרה טובה.
אנונימי
boku no hero academia
attack on titan
seven deadly sins
attack on titan
seven deadly sins
כרגע באמצע נוראגמי
אינויאשה, יוגי הו, סיילור מון, דרגון בול , יו יו האקושו, נארוטו, בליץ, טוקיו מיו מיו, בנות הים,רנמה