7 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני גאון? מה אני צריכה לעשות?
ואם אני גאון? מה אני צריכה לעשות?
אנונימית
אני חושבת שאפשר ללמוד באוניברסיטאות באמריקה רק אם הולכים לתיכון שם
להגיד לך מה הסיכוי שלך להתקבל? 0. בשביל להתקבל להרוורד או לייל צריך להיות בעל אזרחות של אותה המדינה בה המוסד קיים או לקבל המלצה ממוסד אקדמי לחינוך גבוה בארץ מה שרוב הסיכויים לא תקבלי אלא אם כן תלמדי במוסד הזה. ואז מה? תצטרכי לעבור מבחנים מייגעים ועוד כל מיני פרוצדורות ושלא לדבר ששנת לימוד בכל אחד מהמוסדות האלה עולה מעל ל25,000 דולר לשנה. עדיף תלמדי כחול לבן. מה רע בלימודי רפואה בישראל?
הרווארד* את צריכה להיות גאון
אמורים לשלוח להם מכתב נראה לי
גם לי יש חלומות שאף פעם לא יתגשמו
אנונימי
הוא צודק ^ אבל טועה רק בדבר אחד, קשה מאוד להתקבל ללימודי רפואה בארץ ולכן עדיף לך באירופה גם שכר לימוד מצחיק וגם לימודים ברמה, מלא לומדים באירופה ואז בארץ את צריכה לעשות איזה שהוא מבחן כדי שיכירו בתואר
באותו הנושא: