4 תשובות
יש אנשים פחות חדים (כמוני) והם מחפשים עזרה
בדרך כלל קטילות הן למשהו מעליב זאת אומרת שכשאתה בא לקטול אתה מבואס ולא בשיא שלך אז עוזר לשאול אחרים שהם חדים
בדרך כלל קטילות הן למשהו מעליב זאת אומרת שכשאתה בא לקטול אתה מבואס ולא בשיא שלך אז עוזר לשאול אחרים שהם חדים
שואל השאלה:
זה רק אני או שעוד מישהו/מישהי חושב/ת שלשאול שאלות של "קטילה ל..." זה מיותר?!
זה רק אני או שעוד מישהו/מישהי חושב/ת שלשאול שאלות של "קטילה ל..." זה מיותר?!
חחח לפעמים זה מצחיק
אותי זה מעצבן אבל מה נעשה..
באותו הנושא: