5 תשובות
קרה לי
צריכים ליצור קשר
עם החניון שבו עוצר האוטובוס בתחנה הסופית שלו

לפעמים לא מצליחים להשיג אבל יש מצבים שנהגים מביאים את זה למחלקת אבידות ומציאות שם
תקשרי לחברת אוטובוסים של האוטובוס שנסעת בו
להתקשר לחברת האוטובוסים
תתקשרי לחברה תעדכני אותם
תנסי לפנות למוקד האוטובוסים ולשאול על הדברים שלך