7 תשובות
קחי קערה תשמי בה מים רותחים וקצת מלח.. שימי את הראש מעל הקערה ותתכסי עם מגבת מעל הראש (בין הקערה לראש שלך) וככה תיהי 10 דקות מעל הקערה.. אח'כ תקחי טישו ותוציאי את החצ'קון.. הוא יירד בקלות:)
באמת עדיף לא לפוצץ, זה יעבור לבד.
עדיף לא לפוצץ, זה יכול לעשות צלקות
כע אומרים שצריך לחמם מחט ולפוצץ עם זה (:
זה לא טוב לפוצץ זה עושה צלקות בפנים
בהחלט לא, זה גורם לצלקות וכתמים בפנים.
יש לתת לזמן לעשות את שלו, ולשטוף את הפנים כל יום במים וסבון מקצועי.
יש לתת לזמן לעשות את שלו, ולשטוף את הפנים כל יום במים וסבון מקצועי.
אל תפוצצי אבל תחפשי שיטות בגוגל איך להעלים חצ'קון יותר מהר מבלי לפוצץ אוותו כי אים את תפוצצי אותו אז יגדלו לך עוד כמה יותר גדולים ויותר נפוחים..
באותו הנושא: