5 תשובות
אז תהני בעונה החדשה
אממ.. זה סבבה תאהבי מה שבאלך (?)
אני גם חושבת שהסדרה כפולה ממש טובה.
זה לא מוזר, זה הטעם שלך.
חח אוקיי כל אחד והדעה שלו.