4 תשובות
יופי זה עניין של טעם.
גם אם מישהו "חתיך" לדעתך, זה לא אומר שמישהי אחרת תחשוב שהוא יפה.
גם אם מישהו "חתיך" לדעתך, זה לא אומר שמישהי אחרת תחשוב שהוא יפה.
צודק
לא כולם ככה... אבל אתה צודק
מתי זה קורה??
באותו הנושא: