5 תשובות
ממש לא. זה חמוד ומראה על אהבה
את לא צריכה להתייחס לאנשים אחרים, זה נשמע שיש לכם במשפחה הרבה אהבה אחד לשני וזה מה שחשוב.
זה מוזר לדעתי תאמת אבל תעשי מה שבא לך
ממש לא.
זה הכי לא מוזר,להפך.הוא מרא לכולם שהוא אוהב אתכן ודאתן המשפחה שלו,וכמו שקעקוע לא יורד ככה האהבה אליכן.
אני חושבת שזה יפיפה ומקסים
זה הכי לא מוזר,להפך.הוא מרא לכולם שהוא אוהב אתכן ודאתן המשפחה שלו,וכמו שקעקוע לא יורד ככה האהבה אליכן.
אני חושבת שזה יפיפה ומקסים
בכנות זה די מוזר
באותו הנושא: