תשובה אחת
אם זה עדיין רלוונטי
אז אני לוחמת תותחנים אין לי כולכך הרבה לספר כי רק סיימתי טירונות ממה שעברתי נהנתי מרוב הדברים שהיה (מכול המסעות ,מטווחים, לימודים ) וואלה אני שמחה שהתגייסתי לחיל תותחנים כי רק בטירונות הבנתי עד כמה חיל זה חשוב כי בזמן מלחמה אנחנו יורים מהתומתים (תותח מתיינע שוקל בערך 40 טון שכול הציוד אליו) עוצמות אדירות של אש (כול פגז שוקל 40 קילו) למרחקים די רחוקים (בערך -+ 20 קמ לפעמיים יותר לפעמיים פחות תלוי במטרה) וזה חיל לא מעורך מספיק כי בלי החיל יש פחות עוצמת אש אש בשטח ולהזיק את חיל אוויר על כול דבר זה יקר יותר מזניקים את חיל האויר כצריך סופר מדוייקים , כשלא צריך את חיל האויר החיל תותחנים עושים עבודה טובה כשזה מגיע בלירות פגזים רגלים/תאורה/עשן. ובכול חיל יש את יתרונות ואת חיסרונות שלהם וגם בתותחנים יש לא מאט חסרונות. בקיצור אחלה חיל שלא מעורך מספיק אבל לא מתאים לכולם