6 תשובות
ללכת,תבלה איתם קצת זמן
תלך למה לא
כן מה אכפת לך לשבת איתם
אם אתה רוצה ומרגיש עם זה בסדר, תלך, אם אתה ממש לא רוצה ומתבאס מזה, אל תלך
שואל השאלה:
אני לא רואה משחקים אני פשוט אשב שם ואשתעמם
אני לא רואה משחקים אני פשוט אשב שם ואשתעמם
אנונימית
גם אני לא אוהב כדורגל, אבל תלך עדיין אולי יהיה לך כיף (: ,גם ככה אין לך מה לעשות בבית.
באותו הנושא: