5 תשובות
תעשי קודם רגיל ואז הליקס.
ואכן. עגיל באף לא כואב. הליקס יותר מורגש חח גם תקופת החלמה ארוכה
הליפקס תעשי רק עם מחט. כל אחד והכח סבל שלו לא ממש כואב
שואל השאלה:
למה רק עם מחט?
אנונימית
כי אקדח זה לא טוב...
ממליצה קודם רגילים ואז אליקס נזם פחות כואב..