8 תשובות
כי כאלו הם.
כי את מתכתבת עם אנשים לא נכונים כנראה
אולי הם רוצים לראות איך את נראת או להמשיך לשמור על קשר איתך
שואל השאלה:
פשוט אם הם שואלים מה לכתוב?
אנונימית
אם את לא רוצה אל תביאי תכתבי
אני לא מרגישה בנוח עם זה
או שתשאלי למה ..
אני גם לא מבינה תקטע
אנונימית
רוצים לראות איך את נראית