לקחתי מחברה שלי צמיד בטעות לפני כמה שבועות אמרתי לה שהוא אצלי ושתבוא לקחת ולא יצא והיא לא נראתה כל כך לחוצה עליו,
שבוע אחרי טסתי לפולין ולקחתי אותו איתי כי אהבתי אותו והרגשתי זרוקה (זה צמיד פנדורה) ישן שלה עכשיו אחותי הלשינה לה על זה ועכשיו אני במצב לא נעים אני חייבת סיבות למה לקחתי כל דבר שיש לכם באמת (זה כבר היה לי בתיק ) אבל משהו שיראה אמין בבקשה