13 תשובות
כי זע כיף אז למה לע
וואי כן יש לי חברים שרושמים ככה וזה מעצבן
זה קטע כזה, בעיקר של ילדי סנטר
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן כי זה מילה לא תקינה
זה ממש מעצבן כי זה מילה לא תקינה
אנונימית
חח לא ראיתי מישהו שכותב מתע
יואו אני ככ לא סובלת שעושים את זה וואי
שואל השאלה:
גם אני
גם אני
אנונימית
כי זה כזע זורם כזעע
כי זה כיף
זה מחקה דיבור בין חברים.
כי זוט עני
עושה את זע תמיד זה פשוט כיף ומצחיק
אני תמיד עושה אתזה וגם חברות שלי כי זה כיף ולא מפריע לאפחד
באותו הנושא: