13 תשובות
כי זע כיף אז למה לע
וואי כן יש לי חברים שרושמים ככה וזה מעצבן
זה קטע כזה, בעיקר של ילדי סנטר
שואל השאלה:
זה ממש מעצבן כי זה מילה לא תקינה
אנונימית
חח לא ראיתי מישהו שכותב מתע
יואו אני ככ לא סובלת שעושים את זה וואי
שואל השאלה:
גם אני
אנונימית
כי זה כזע זורם כזעע
. .
כי זה כיף
זה מחקה דיבור בין חברים.
כי זוט עני
אני תמיד עושה אתזה וגם חברות שלי כי זה כיף ולא מפריע לאפחד
עושה את זע תמיד זה פשוט כיף ומצחיק