6 תשובות
וואי קודם כל להרגע. אני גרה בשדרות ולא לחוצה ככה. דבר שני גם אם ישלחו טילים, מה שלא סביר, הסיכוי שהוא ייפול דווקא אצלך בבית שואף ל 0. ועוד משהו, רוב הסיכויים שהטיל ייורט ע"י כיפת ברזל.
דיי באמת???
כן... להכין קפה בדרך ועוד לאכול ביסקוויט
לקוות שיהיה בסדר, תעבירי את המחשבות שלך בדברים אחרים ותנסי לישון שוב..