6 תשובות
וואי קודם כל להרגע. אני גרה בשדרות ולא לחוצה ככה. דבר שני גם אם ישלחו טילים, מה שלא סביר, הסיכוי שהוא ייפול דווקא אצלך בבית שואף ל 0. ועוד משהו, רוב הסיכויים שהטיל ייורט ע"י כיפת ברזל.
דיי באמת???
שטויות..
כן... להכין קפה בדרך ועוד לאכול ביסקוויט
לקוות שיהיה בסדר, תעבירי את המחשבות שלך בדברים אחרים ותנסי לישון שוב..
באותו הנושא: