28 תשובות
כשהייתי קטנה חשבתי שכל המבוגרים טובים
שאם פותחים את החלון בזמן שיש מזגן זה מסרטן
שאם מביאים שולחן מבית של מישהו שנפטר זה מביא מזל רע
לשבת בפינה של השולחן
שאני כשפית מים במקלחת. הייתי בת חמש.
שאני אתחתן עם אבא שלי
אנונימית
דג זהב מביא משאלות הייתי, בן חמש...
שאם בולעים מסטיק אז יש עץ מסטיקים בבטן.
תמיד האמנתי שאם אני לא אקשיב להורים מפלצת תבוא אלי בלילה.
אנונימית
שיש מכשפה מתחת למיטה שלי!
ברצינות תוציאו אותה משם
פיית השיניים חחח
מחכה לתגובה של האתאיסט שירשום "אלוהים"
אנונימית
שאני מאומצת
הייתי ממש קטנה
והאמנתי שאם לא אדבר עם המעלית היא תתקע
אני רצינית
אשכרה דיברתי
אבל הייתי קטנה
שאני חצויה בברכה שיש לי כוח על כמו של פרסי פשוט מעיפה מים לחברה שלי צוללת עולה משפריצה הכל זה עבד אחלה היא לא ברחה לי
שאסור להשליך פסולת ברחוב ולהדליק אורות וחשמל ביום כיפור כדי שברק לא יפגע בך.
שאם הבטן גדלה מאוד כל בת יכולה להיות בהיריון
אנונימית
למה לעזאזל קראתם בכיתה ב' על תינוק שנפטר?
המכשפה משלגייה
שואל השאלה:
geeky. נשבעת שאני לא זוכרת
אנונימית
פית השיניים, סנטה קלאוס, מכשפות
שיש ערפד בקומה 7
להודעות שרשרת שהיו שולחים לי למלא אחר דרישות או שאקבל את תפקיד הקורבן.
תמיד חשבתי שפיית השיניים היא גם רופאת השיניים שלי
שהייתי קטנה חשבתי שאני כשפית אש ושאני פשוט לא יודעת איך לשלוט בזה ושאני יגדל אז אני יהיה האווטאר..
על יום שישי ה13
ErO
שיגדל לי אבטיח בבטן עם אני אוכל את הזרעים שלו.
שאם מישהו שגדול ממני יעבור מעלי לא תיהיה לי זוגיות