6 תשובות
האמת שכן
לכי לבד
לכי לבד
לא
לא חושבת , תהנו :)
לא נראה לי ותהנו (:
אני בת 15 והייתי אמורה ללכת עם אמא שלי וזה נשמע לי בסדר אבל בסוף אני הולכת עם ילדה מהשכבה כי חבל על הכסף שאמא שלי תלך למרות שהיא לא אוהבת ומכירה את השירים שלה
זה בכלל לא מוזר, תהני! אם את אוהבת אותה ואת אוהבת גם את אמא שלך וחושבת שהחוויה יכולה להיות משמעותית גם כך, זה יהיה מדהים בשביל שתיכן.
באותו הנושא: