התחברות
הרשמה
איך קוראים למצב הזה שלא רואים כלום וקשה להסתכל במרחק והכל אפלולי ואפור?-אין לי דרך להסביר את זה יותר טוב
13 ביולי 2018, 18:24
זיהוי
5 תשובות
ערפל?
י
ילד מאגניב
סחרחורת?
א
אני רעבה.
שואל השאלה:
זהו תודה,ערפל!
A
Alex.
סחרחורת? אפלולי?
ר
רנדומלית אחת
חחח
י
ילד מאגניב
באותו הנושא:
באמת ככה רואים שיכורים במצב קשה?
גם בנים בוכים? כי אני רואה שהם מתמודדיםעם מצבים קשים ונשאריםעם קור רוח ואני מהדבר הכי קטן בוכה
איזו תפילה קוראים כדי שבן אדם במצב קשה מאוד יבריא תודה לכל העונים!
למה קוראים למצב שלא מפסיקים לצחוק "מצב כפית" ?
איך קוראים למצב שבו לאדם חסר ברזל בגוף?
איפה רואים את רמת האמינות שלי או איך שלא קוראים לזה?
איך קוראים לדבר הזה בפייסבוק או באינסטגרם שרואים תמונה שזה זז וחוזר לאותו מצב?
בזמן האחרון אין לי מצב רוח לכלום, יש לכם דרך להעלות את המצב רוח?
אם אני מפעיל מצב טיסה ונכנס לוואטסאפ וקורא הודעות ואז יוצא מהוואטסאפ ומכבה את המצב טיסה רואים שקראתי תהודעה?
אם הייתם רואים... (שאלה קצת קשה)
אני במצב נפשי קשה, מה עושים? אני לא רואה את עצמי יוצאת מזה המחשבות בראש מסתבכות לי קשה לי לבטא את הרגשות והתחושות