3 תשובות
אני כבר בערך שבועיים יושבת ועושה כל יום בערך חמישה מבחנים, אבל באופן כללי לומדים בערך שבוע וניגשים. לדעתי הכי טוב זה לעשות מבחנים וככה מתרגלים, במקומך הייתי עושה עוד לפחות שני מבחנים כדי לתרגל כמה שיותר ואז כבר אפשר לגשת
בתכלס הלמידה הכי טובה זה לקחת שבוע שלם לעשות בכל יום ברצף איזה חמש תיאוריות וזהו אין סיכוי שאת לא עוברת. אם את עושה אחד שניים ביום יומיים ייקח לך יותר זמן. כי דברים נשכחים והשאלות הן אותו דבר אז ברגע שאת נתקלת בהם יום אחרי יום הם נכנסות לך למוח ותאמיני לי שלא יוצאות
יום אחד יום למחרת נגשתי ועברתי