7 תשובות
להגיד לאקסית שזה לא במקום ולגדוע איתה את הקשר.
אם אתה לא רוצה לעזוב את חברה שלך למען מישהי אחרת, אין דבר אחר לעשות מאשר לשכוח את האקסית. יש לך חברה, תתמקד בה ותהיה נאמן למילותיך.
תשב עם עצמך ותחליט מה אתה רוצה לעשות,במידה ויש יותר יתרונות שתחזור לאקסית שלך מעדיפה שתיפרד מחברה שלך כדי שלא תיפגע.
ErO
תעשה מה שמרגיש לך נכון אבל גם תחשוב לפני, למה אתה והאקסית נפרדתם והכל.
שואל השאלה:
נפרדתי מהאקסית מכיוון שהייתי חרא ואני רציתי אותה אחרי ופגעתי בה
אנונימי
שואל השאלה:
ואני מפחד שהחברה שלי תיפגע כי אני נפרד ממנה אני לא רוצה שהיא תבכה אבל עדיין יש רגשות לאקסית
אנונימי
יש סיבה שהיא אקסית, לא הסתדר פעם אחת לא יסתדר שוב
יש לך חברה חדשה והמשכת הלאה אז אל תחזור אחורה