16 תשובות
מכל השמות אהבתי רק
עידו תום ועידן
לא התחברתי לשמות של הבנות
הבנים סבבה
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה שיהיה להן שמות מיוחדים אבל לא מידי...
אנונימית
זה כן מיוחד וסבבה אבל כתבתי את מה שהכי אהבתי והתחברתי
רק את השמות של הבנים אהבתי. "מלכות", "פאר" נשמע לי מוגזם מדי.
את באמת רוצה לקרוא לבנות שלך
פאר מלכות פלא הללי ראם תפארת שבות עמי?!??!?!?!?? יסתלבטו עליהן כל החיים לא אהבתי
אנונימית
אהבתי רק את השם "אוריה"
שואל השאלה:
למה מלכות ופאר זה מוגזם?
אנונימית
כי זה שמות יותר מידי מיוחדים ומוזרים כאלה
יצחקו על הבנות והם
ויש מצב שהם ישנו את השם שלהם
בבנות דניאל זה היחיד שיחסית יפה לדעתי.
בבנים אהבתי רק עידו.


גם לדעתי השמות פאר, מלכות, פלא, הללי, ראם, תפארת, ושבות עמי ממש מוגזמים. זה לא בקטע של להעליב, זה פשוט הדעה שלי. אבל לדעתי הם מזעזעים ואם היו קוראים לי ככה הייתי ממש שונאת את זה
התחברתי יותר לשמות של הבנים, שמות שחלקם יותר שכיחים וחלקם פחות נפוצים אבל נשמעים עדיין מודרניים
לגבי הבנות, אם את מתחברת יותר לשמות "מיושנים" אז זאת בחירה טובה
אישית פחות התחברתי לשמות - מלכות, תפארת, שבות עמי כי הם נשמעים מאוד מוקצניים
אבל בסהכ הכל, זאת בחירה שלך מה לאהוב:)
דניאל לבת זה מושלםם
אנונימי
השמות של הבנות קצת מוזרות
פחות התחברתי לפאר, שבות עמי, מלכות ותפארת.
אבל שאר השמות בסדר לדעתי. אלה יהיו הילדים שלך, זה לגמרי עניין של טעם ואם את אוהבת ומתחברת לשמות האלו לכי על זה(: