התחברות
הרשמה
חבר שלי בצבא והוא סוגר שבת , לא ראיתי אותו כבר שבוע ואני אראה אותו רק בחמישי הבא . קשה לי ממש ...
ואין לי חברים לבלות איתם כדי לשכוח ממנו קצת , ואני לא עושה כלום רק מחפשת עבודה כל היום ..
איך להעביר את ההרגשה?
12 ביולי 2018, 20:37
2 תשובות
תתעסקי בדברים אחרים תתחילי סדרה
T
The coolest person ever
מבטיחה לך שלו הרבה יותר קשה
לא להיות בבית ככ הרבה זמן זה מייאש
מ
מה נשמעע