8 תשובות
אולי יש תקלה בשרתים
או עומס
או עומס
גם לי לא יודע למה
פאבגי יותר טוב ;)
עדיף לשחק בחרא מאשר בפורטנייט...
שואל השאלה:
יאא עכשיו מוריד תעדכון איך אני מתרגשתת אללה season 5
יאא עכשיו מוריד תעדכון איך אני מתרגשתת אללה season 5
אנונימית
יש עדכון אז הפילו את הסרברים כדי שיהיה יותר קל להוריד
שואל השאלה:
לוקח לזה שנה להוריד
לוקח לזה שנה להוריד
אנונימית
גם אחריי שאת מורידה השרתים עדיין offline
בקרוב יחזירו אותם..
יש לי עכשיו בגרות איזה עצבים
בקרוב יחזירו אותם..
יש לי עכשיו בגרות איזה עצבים