5 תשובות
כניראה לא מתות על זה
למה אמור להיות להן אכפת ולהיכנס לאנשים לחיים?
אני מתולתלת ועשיתי החלקה,ואני חוזרת לתלתלים.אני חושבת שהחלקות זה ממש חרא..ושבנות צריכות לאהוב מה שהן קיבלו,שיער בריא ומלא עדיף על כל סוג שיער אחר שהן היו רוצות בעולם.
אנונימית
זה לא נראה יפה וטבעי האמת
אבל שיעשו מה שבא להן
שיעשו מה שבא להם.... למה זה עיניני מה בנות אחרות עושות?