5 תשובות
אם את רוצה, כדי להוריד מכל הלחץ
כן אני אוהבת לארוז מוקדם ככה תהיה מסודרת
לא,מוקדם מידי
תתחילי בשישי, אין מה מעכשיו
אני טסה בשישי בצהריים נגיד ומתחילה לארוז מחר אחרהצ
אני טסה בשישי בצהריים נגיד ומתחילה לארוז מחר אחרהצ
את יכולה .