15 תשובות
אני אוהב ...
כן, מאוד
לא
אני אוהבת רזה וחטוב
הלבן פחות
אנונימי
מאד
כן
כן
תלוי בכף הרגל
אנונימי
של השמאלית הכי יפה
רק השמאלי
לדעתי הן יותר נשיות ויפות
כן הרגליים ממש יפות
התגרתי0_0
אנונימי