5 תשובות
כן. התנהג כמו תינוק שמחפש תשומת לב
מוגזם.. לפי דעתי עדיף תמיד לפתור בעיות בין בני הזוג...
כן זה היה ממש מוגזם.
לא ראיתי את השאלה, אבל ממה שאני מבינה מהשאלה שלך זה מטופש לערב את ההורים שלו. אימא שלו לא קשורה וזה משהו שאמור להיפתר בין בני זוג.
פשוט להתעלם ממנו ולשכוח אין צורך לערב שום דבר.