8 תשובות
אני 17 ו1.55
ולא נכון, יש לך עד גיל 21 לגבוה ולצמוח.
ולא נכון, יש לך עד גיל 21 לגבוה ולצמוח.
לא מפסיקות לגבוה אבל קצב הגביהה איטי יותר.
ואת רק בת 13, אם ההורים שלך גבוהים את תגבהי
ואת רק בת 13, אם ההורים שלך גבוהים את תגבהי
שואל השאלה:
ואלה שהמשיכו לגבוה גם שנתיים אחרי המחזור אז תכתבו
כי זה ממש מלחיץ אותי
ואלה שהמשיכו לגבוה גם שנתיים אחרי המחזור אז תכתבו
כי זה ממש מלחיץ אותי
אנונימית
את נחשבת גבוהה לגיל 13
ואת עוד תגבהי
המשכתי לגבוה שנתיים אחרי המחזור
ואת עוד תגבהי
המשכתי לגבוה שנתיים אחרי המחזור
את לא נמוכה,אני בת 15וחצי ואני 1.56 אז את בסדר לגמרי.
ובקשר לשאלה השנייה שלך זה תלוי,יש כאלה שבאמת מפסיקות לגבוה אבל יש כאלה שממשיכות לגבוה גם אחרי.אני אישית כן המשכתי לגבוה שנתיים אחרי המחזור
ובקשר לשאלה השנייה שלך זה תלוי,יש כאלה שבאמת מפסיקות לגבוה אבל יש כאלה שממשיכות לגבוה גם אחרי.אני אישית כן המשכתי לגבוה שנתיים אחרי המחזור
מטר 50 בת 17
^ חחח למה? גבוהות זה מושלם לדעתי עד 1.80 לאישה כולל זה מושלם
באותו הנושא: