8 תשובות
לא
וכן
וכן
לא תהיה לי בעיה לעשות את זה
לא התנשקתי באמת או חובה וכע יש לי בעיה אם להתנשק באמת או חובה
נשיקה ראשונה באמת או חובה זה רע
חבל לבזבז את הנשיקה הראשונה על מישהו שאת לא באמת אוהבת
חבל לבזבז את הנשיקה הראשונה על מישהו שאת לא באמת אוהבת
אנונימית
אחרי הנשיקה הראשונה לא אכפת לי
לא התנשקתי, כן תהיה לי בעיה.
לא התנשקתי באמת או חובה
ויש לי בעיה להתנשק באמת או חובה כי אני לא מתכוונת לחלק נשיקות לאנשים שאני לא אוהבת, מבחינתי זה ממש מיותר...
ויש לי בעיה להתנשק באמת או חובה כי אני לא מתכוונת לחלק נשיקות לאנשים שאני לא אוהבת, מבחינתי זה ממש מיותר...
באותו הנושא: