התחברות הרשמה

הוא אמרלימשהו ואז קצת התעצבנתי ואז הוא רשם לי שהוא בבית חולים ואז הוא אמר שהוא רצה לבדוק את התשובה שלי נכון זה לא יפה ?

11 ביולי 2018, 21:17
בית חולים    
תשובה אחת
בעיקרון הוא רצה לבחון את התגובה שלך. לא ממש יפה מצידו.
D
DANIEL@STAV#
באותו הנושא:
התעצבנתי בבית ספר ואמרתי "איזה בית ספר חרא"
רבתי עם חברה וממש התעצבנתי
היום בבית ספר המורה צעקה עלי סתם ככה, אז התעצבנתי וזרקתי עליה חסה ואמרתי לה תאכלי את פרה! ואז והיא שלחה אותי למנהלת
התעצבנתי על אמא שלי כי אמרתי לה לקנות לי קורנפלקס
התעצבנתי על גזענות בצדק או לא? (סתכלו בפירוט)
התעצבנתי על אמא שלי בצדק?
התעצבנתי על הקראש שלי בצחוק כזה על משהו שהוא אמר והוא שלח לי "חחח חיים שלי"
אתם חושבים שזה מוצדק שקצת התעצבנתי מזה?
התעצבנתי על משהו ממש מפגר הרגע בבקשה תגידו שאתם מזדהים
התעצבנתי נורא על החתולה שלי ו...
רק אני ממש התעצבנתי מזה? מה נראה להם