6 תשובות
ביולוגיה..נותן יותר בונוסים ועוזר בעתיד
ביולוגיה.
אם כמה שאני שונאת מדעים עדיף ביולוגייה..
ספרות יותר קל
ביולוגיה יותר עוזר

תחשבי לבד מה את רוצה
ברור שביולוגיה מה תעשה עם ספרות לול
אני גם במגמת ביולוגיה וגם במגמת ספרות וממש קשה לי להגיד לך איזו אחת יותר טובה כי הן מאוד שונות אבל אני מאוד אוהבת את שתיהן. אני חושבת שזה באמת אינדיבידואלי ותלוי בך ובמה שאת יותר נהנת ללמוד ויותר מתחברת.