8 תשובות
עם האקס- שם טבעת עליה
עוד אקס- all of me
עם אקסית - איפה כל החברות שלך
כי היינו במועדון ואז אמרתי לה "איפה כל החברות שלך"
ואז פשוט התחלנו לשיר את זה שנינו חחח
איש של לילה-קאבר
שלי ושל חבר שלי- לפעמים של נצ'י נצ'
שואל השאלה:
מכורה לנצי
little do you know- אקס
לרוב אין לי שירים עם אנשים, אבל כשהיה:
עם אקס- דינוזאור רובוט/תירס סקסואל (אל תשאלו אפילו)
עם החברה הנוכחית שלי- walk on water של אמינם וריהאנה
אנונימית
זה שיר ברוסית.
השיר שלי ושל האקס שלי...