12 תשובות
היא יכולה לצאת
הם יכולים
שואל השאלה:
אז למה היא אמרה לאבא שלה שהיא לא יכולה לצאת כשהוא רצה שהיא תלך לבקר את אמא שלה
לא זוכרת ממש אבל אני די בטוחה שהם יכולים כי הרבה רוחות יצאו וחזרו
וואי באמת שזה מציק לי עד היום
כי היתה דמות לא אומרת לך איזו בשביל למנוע ספויילרים) שאמרה שהם לא יכולים לצאת מהבית וגם טייט אמר פעם שמי שמת בבית נשאר שם ואז הוא הלך עם ויולט לים או שמויירה ביקרה את אמא שלה

אין לי מושג
שואל השאלה:
כןכן ראיתי את כל העונה
פשוט התאוריה הכי נורמלית זה שהילדה המציאה שהיא לא יכולה ללכת
אבל ויולט באמת לא יכלה לברוח
זוכרת? כשהיא חשבה שטייט סימם אותה
שואל השאלה:
כן נו
היא המציאה אתזה כדי לא ללכת או משהו
לא היא כן רצתה ללכת אבל היא כל הזמן נשאבה פנימה לחזרה לדלת כניסה
שואל השאלה:
אבל היא רצתה להיות עם הבלונדיני בגלל זה
היא לא רצתה היא אמרה לו שהיא רוצה להיות איתו ואז רצה לאבא שלה להגיד לה שטייט רוצה שהם יתאבדו
שואל השאלה:
לא לא לא היא צעקה לפני זה, אחרכך היא השלימה עם זה שהיא מתה ואז רצתה להיות עם טייט כל החיים, אחרכך אבא שלה רצה שהם ילכו לבית חולים
נו והיא סיפרה לו שהיא לא יכולה ללכת
ובכל מקרה גם לפני שהיא וטייט השלימו היא לא הצליחה לעזוב